Anasayfa

15 Aralık 2012 Cumartesi

*FREE HUGS*


Resim yazısı ekle
Evet  Ljubljana ’da  Erasmus öğrencileri olarak yaptığımız  ‘FREE HUGS’ etkinliğini paylaşmadan duramadım.Şu ana kadar yaptığım en güzel ,en anlamlı etkinlikti.Kartonlara İngilizce ve Slovence olarak sarılmak bedava  yazdık ve Ljubljana ‘nın ana meydanına dağıldık.Bazı arkadaşlar penguen  ve ayı kostümü giymişler .Renkli bir görüntü oluşturduk meydanda .Herzaman meydana giderim ve zaman zaman etkinlikler görürüm ve bu benim çok hoşuma gider.Ama şimdi o etkinliklerin içinde bende bulundum ve o renkli havayı insanlara bende yaşattım.bunun için mutluyum.çok farklı insanlara sarıldım bugün.Beni etkilyenler oldu J.Yaşlı teyzelere ve amcalara ,koşturan insanlara ve tuhaf tuhaf ne olduğunu anlamaya çalışan insanlara gülümseyip sadece  kollarımı iki yana açmam yetti .Herkes çok sıcak kanlıydı.Yaşlı beyaz fötr şapkalı bir teyzeye sarıldım ve bana baktı anlamaya çalıştı .Bende sadece gülümsedim, teyzenin çat pat İngilizcesiyle dediği tek şey ‘good good ‘ sözüydü .Bunu duymak bana yetti.Teyze o an mutlu olmuştu J.Sonra yanıma gelen Sloven bir genç ‘hey benim çalıştığım yerde  biri var size sarılmak istiyor’ dedi .Beni oraya  götürdü.Yaşlı ve sıcak şarap satan  bir amca bana koşa koşa geliyordu ve sarıldı .O an şaşırdım ve yine mutlu oldum.Tabi  birde hiç gülmeyen çatık kaşlı insanlarla da karşılaştık.Onlara yapabileceğimiz tek şey gülümselemekti, bizde öyle yaptık.Ben iyi bir şey yaptığımızı düşünüyorum.belkide çok fazla sarılacak arkadaşı, yakını olmayan insanlara sarıldım, mutlu ettim.Bunu biranda olsa yaşatmış  olmak güzel.Üstelik hiç tanımadığınız insana sarılıyorsunuz ve çok içten oluyor.Ne kadar farklı ülke olsada farklı dili konuşsak ve farklı kültüre sahip olsakta sevginin dili yok ,bir tebessüm herkes için aynı şeyi ifade ediyor.
    Dilek ile günü bir kahveyle  kapatıyoruz. Sanırım konuşmadan karşılığını alacağımız en güzel ve en değerli şey tebessüm J.
Ljubljana \14.12.2012
Yağmur



ayı  ve penguenlerimiz
free hugs







güzel günden kareler
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder